Progetiigri konkursist

ProgeTiigri õpilaskonkursi finaalürituse videod

24.03.2015
ProgeTiigri suurest õpilaskonkursist „Tuleviku õpperuum 2050“ ja selle finaalüritusest Tallinna Lauluväljakul on möödas täpselt nii kaua, et paras aeg on videojäädvustusi vaadata. HITSA Innovatsioonikeskuse YouTube’i kontole on üles laetud kõikide lauluväljakul esinenud gruppide esitlused, mida kokku oli 83! Kas oled juba enda kooli võistlustöid uudistanud?
Vaata, mis toimus laval ja messiala
Finalistide esitlused kategooriate lõikes: 

Meie voor laupäeval 5.12. kell 10.00 Mai koolis, kohale natuke varem et saaks esitluse valmis panna. Sissepääs tiigi poolt küljest, garderoob ja saal on kohe välisukse juures. 

Konkursitöö esitlemisel hinnatakse:

1. Koostöö, 
2. Probleemilahendus 
3. Teadmiste kasv, 
4. Digivahendite kasutamine 
5. Loovtöö innovaatilisus 
6. Loovtöö vormistuslik kvaliteet 
7. Digitaalse arengumapi kvaliteet:
Digitaalse arengumapi hindamisel lähtutakse järgnevast:
● esitatud materjalid on keeleliselt korrektsed ● korrektselt on viidatud kasutatud materjalidele (välistele allikatele) ● esitatud tõestusmaterjalid (nt videod, helifailid jne) on töökorras ● järgitud on materjalide esitamisel üldtuntud formaate ja nende mõistliku mahtu ● läbivalt on kasutatud ühtset disaini (nt kirjastiil, värvid, pildid), mis on visuaalselt ühtlane. Arengumappi on lisatud mõni alljärgnev tõendusmaterjal: ● Tegevuste ajakava, kus on välja toodud iga meeskonnaliikme või teiste osapoolte ülesanded ja vastutus. ● Konkursitöö teostamise arutelude ja vastuvõetud otsuste sissekanded. ● Mõne teise isiku vaatlus või hinnang konkursitöö tegemise protsessi kohta. ● Video või pilt õppijatest konkursitöö tegemisel, kus on jäädvustatud õppijate omavaheline suhtlus, arutelu ja ühistöö. ● Kokkuvõte, kuidas koostöö sujus, kuidas tähtaegadest kinni peeti jne. ● Selgitus, mis kirjeldab probleemi olulisust õppija jaoks, vastavust ainekavale, reaalsele elule, aktuaalsele teemale vms. ● Kirjeldus või analüüs selle kohta, kuidas õppijad jõudsid loovtöö teemani või probleemini ja kuidas nad selle lahendasid. ● Kokkuvõte, milliseid uusi teadmisi loovtöö tegemise käigus omandati vastavalt seatud eesmärkidele. ● Selgitus selle kohta, mis teeb konkursitööst uuendusmeelse töö. ● Kirjeldus, milliseid digivahendeid kasutati ja kuidas digivahendite kasutamine aitas kaasa teadmiste kasvule ja kas need andsid tööle lisaväärtust. ● Muu tõendusmaterjal: pildid, skeemid, kirjalikud tööd, veebileht, esitlused, mängud jne.
---------------------------
Ajaveebi pange mängu tutvustus, ajakava, enda tutvustus, töö etappide kirjeldus e logi. pilte, jne

Esiltus võib olla Powerpointi esitlus, ajaveebi näitamisega aga võib olla ka jutt ja lisaks oma mängu demo või katkend mängust:
  1. teami tutvustus - mis koolis, mis klass, nimed, mis ülesanded projektis
  2. tööst üldiselt - mis vahenditega tehtud, mis lugu, mis mängu eesmärk jne võite kirjtuada ka seda et teete töö ka 8. klassi loovtööks.
  3. kuidas töö sujus, mis raskused olid, mis plaanis veel teha...
  4. mängu demo või pildid mängust.
Leppige varem kokku kes mida räägib - kas räägib ainult üks või räägib erinevaid osasid mõlemad eraldi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar