kolmapäev, 11. november 2015

Kullamängust ja uus programm hiire juhtimisega

Vaata üle varasemad ülesanded ja korrasta ajaveeb!

Kullapüüdmismänguga on veel probleeme, vaatame selle probleemid üle.



Täna näitan, kuidas juhtida spraiti hiirega.

Tänase mängu idee:
Tee tagaajamismäng, kus üks tegelane ajab teisi taga. Tegelased vali valmis spraitidest või joonista ise. "Püüdja" liigub hiire abil, "püütavad" aga juhuslikult, igaüks erinevalt. Lisaks on mängus veel juhuslikult liikuv ohtlik objekt. Iga kinnipüütud objekt annab punkte juurde ja kaob seejärel mängust (süüakse ära), ohtlik objekt aga võtab puutudes punkti ära ja ära ei kao. Kõikide puudutustega kaasneb heli ning püüdja välimuse muutus mõneks hetkeks.
Mäng algab rohelise lipuga ja esimese asjana näidata ekraanil mängu juhendit. Mäng lõpeb kui kõik püütavad on kinni püütud ja selle kohta tuleb teade ekraanile.
Lae programm Scratchi lehele.


Näidis tänasest mängust:
 




Veel üks näide hiire kasutamisest:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar